January 26, 2012

the sixties








Hipnotizada por la ternura y calidez de la película Les Choristes. Definitivamente, una de mis favoritas, es uno de los filmes más bellos que he visto hasta el día de hoy. Así que hasta aquí no más escribo por hoy... nada más comentarles que las fotos fueron tomadas con el lente nuevo, por mi vecina :)
Paula.

***

I am mermerize by the tenderness of Les Choristes. It's one of my favorite movies bacause it's one of the most beautiful filmes I have ever seen. So I won't write anything else today... I just going to tell you that these pictures were taken with the new lens by my nextdoor :)
Paula.


25 comments:

  1. Great look :) you look so effortless and chic! Wish I could pull off that style of jeans, but I'm just too short!! xx

    http:/t-mareeclothing.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. QUÉ LINDO TU OUTFIT!!! Amé el sombrero <3 demasiado lindo!!
    Saludos :)

    ReplyDelete
  3. What a cutie you are! This is so sweet. I adore that giant floppy hat! I also like the light wash flared denim. What a simple, lovely outfit!

    ReplyDelete
  4. love this effortless look <3 you're adorable.

    missdanbee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nunca he visto esa película así que cuando no tenga ningún panorama la voy a ver :D jaja

    muy lindas las fotos, tu cámara me encanta!!!!!! y lindo look como siempre

    Un beso!

    ReplyDelete
  6. this has such a great vintage feel to it! love it :)
    xo,
    LMQ

    ReplyDelete
  7. i so so love your jeans.

    ReplyDelete
  8. so cute outfit!love it!
    thanks for your comment!
    i followed you..follow my back?


    xxx

    ReplyDelete
  9. love your outfit! oh my god i'm so envy about the weather! :)
    thank you for your sweet comment :)

    ReplyDelete
  10. you look beautiful! love your outfit!

    ReplyDelete
  11. love love love this post, so happy i found your blog! we have similar styles so theres a lot of inspiration here.. awesomeeee

    www.wecanpretend.net

    ReplyDelete
  12. Lovely hat! And cool present for you (las post)!
    I'm your new follower! Greetings from Spain!
    xoxo
    M.

    ReplyDelete
  13. Que linda, me gustaron las fotos como siempre
    Besitos!

    ReplyDelete
  14. QUE LINDA LA BLUSA CON ESE DETALLE DEL CORTE.
    sALUDOS
    MARI.

    ReplyDelete
  15. Me encantaron las fotos. Los pantalones pata ancha te quedan geniales, yo soy muy bajita entonces no creo que me queden tan bien. Además me encantó tu polera sin hombros, hace mucho que quiero una así.
    Muchos cariños y te sigo

    ReplyDelete
  16. i want a hat like yours!

    ReplyDelete
  17. so cute!!
    love your hair!
    xoxo

    ReplyDelete
  18. Este outfit te lo copio en verano! Que linda que estas! Besitos

    ReplyDelete
  19. Such a pretty look, your top is gorgeous. xx

    ReplyDelete
  20. love this look!!! its so cute i'm obsessed with the 70's!

    ReplyDelete
  21. i love your jeans!
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Me encantan tus jeans! y la pelicula, la he visto pero hace tiempo y aunque recuerdo que es muy bonita no me acuerdo muy bien de que trata :)
    UN beso!

    ReplyDelete
  23. Mee encantan los 60 yo debí nacer en esa época.... justo ahora recomiendo una peli ambientada en la época, es muy buena. Me encantaron tus jeans, es buena alternativa para no usar siempre los skinny jeans.
    saludos :)

    ReplyDelete
  24. Ahh love it! You looks so cute and great and very 60's :)!
    xo
    -Daysha http://dayshaprettylittlethings.blogspot.com/

    ReplyDelete