February 04, 2012

December in pictures


Reumen de mi diciembre anterior en fotos: Navidad, paseos fotográficos al centro (Nueva York y Paris con Londres) y viaje a la playa... Oh lord, I love Christmas. Desearía que fuera navidad cada día y que así también pudiera haber en invierno, ir al Cajón del Maipo cuando nieva y hacer como que estoy en el hemisferio norte. A veces me da la locura y me da por pensar cosas imposibles ¿y a quién no?
Paula.

***

A summary of my december in pictures: Christmas, photographic tours to uptown and my trip to the beach... Oh lord, I love Christmas and I wish it could be christmas everyday and in that same way it could be christmas in winter, go to the snow and to think for a while I'm in the nort hemisphere. Sometimes I get crazy and I think crazy things. But who doesn't?
Paula.

11 comments:

  1. Beautiful photos!
    <3

    ReplyDelete
  2. These pictures reminded me my december too!

    ReplyDelete
  3. yo ahora estoy con el christmas spirit solo porque está nevando jajaj
    navidaaad blanca navidaddd

    saludos

    ReplyDelete
  4. You December looks good! :D Especially those cupcakes. Would eat them right away yummy!

    ReplyDelete
  5. omg i want your cupcakes <3 they look great <3

    ReplyDelete
  6. Me encantan las fotos son preciosas, y los post como estos son uno de mis favoritos :)

    Un beso!

    ReplyDelete
  7. Ah, those pictures look lovely! And dayum, those cupcakes look tasty!

    ReplyDelete
  8. You are so beautiful! Cute post!!

    xoxo

    Linda from www.moonon.com

    ReplyDelete
  9. Entrete tener una cam bacanosa jajaja. Siempre se la pido a un amigo que tengo para sacar fotos choris. Y también me gustaría estar en el H.norte y así ver venados y tener nievecita en Navidad.
    Cariños, Javi.

    ReplyDelete
  10. What beautiful photos-gorgeous blog!

    Adrienne
    What Lola Wants

    ReplyDelete
  11. So pretty!

    ox,
    -davie+erica

    http://www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

    ReplyDelete