February 01, 2012

A little girl in a little forest



dress: vintage | belt: patronato | shoes: calandre

Buenos días, buenas tardes, buenas noches. Se me había olvidado que tenía estas fotos de cuando fui a la playa, así que, como tenía ganas de subir algo, quise mostrárselas :) La poca resolución de las fotos fue un efecto totalmente intencional por cierto...
Que tengan un muy lindo día.
Paula.

***

Good morning, good evening, good night. I had forgotten I have these pictures we shot when we went to the beach. So as I wanted to put something new here in the blog I'm showing you this pics :) The low resolution of the pictures was an intencional ffect...
Have a nice day!
Paula.

17 comments:

  1. Hermoso el vestido y el look total super romántico me encanta.
    Beso!

    ReplyDelete
  2. Loindas foto! amo esos zapatos! :)

    ReplyDelete
  3. Me encantaron las fotos! sales muy bella, y el vestido es lo mejor <3 cariños!

    ReplyDelete
  4. Amazing photos . You're so Beautiful ! :)

    Ana Catalarrana
    -------------------
    http://Sinbowtie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Such beautiful photos! The light makes everything seem so ethereal.

    ReplyDelete
  6. que preciosidad de fotos!!!! guapísima! el vestido me ha encantado
    http://whysherocks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Beautiful blog dear! your an inspiration!!!btw, i'm your newest follower now,hope u can take time to share some love by following me back,xoxoxo..
    http://mitchinheels.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ayer me compré un vestido en la ropa americana que es largo, pero todos me dicen que lo corte...pero me encantaa largo, no se que hacer no se que haré jajajaja igual me veo vieja con el vestido largo porque es estilo mega antiguo...en fin

    ReplyDelete
  9. These pics are so romantic an pretty!

    Alexandra xo

    http://tovogueorbust.com/

    ReplyDelete
  10. Beautiful dress ! You're lucky to have good weather !! :) It's so cold in France, maybe it will snow tomorrow (for the first time in 3 years in my city)

    Do you like to follow each other ?

    xx

    ReplyDelete
  11. Love your hair!
    It's really beautiful dress!
    Your outfit reminded me of the '70s, when the hippie movement was conceived.

    ReplyDelete
  12. Beautiful photos, that dress is adorably sweet.

    xo erica

    ReplyDelete
  13. Delicious photos, so fashion!! I absolutly love your idea, so creative :)
    Coment my new outfit in http://s-justcarpediem.blogspot.com/
    follow me and i'll do the same, thanks darling :)

    ReplyDelete
  14. hey! muchas gracias por el comentario! tienes un blog maravilloso! me encantan las fotos del viaje que hiciste, la de las estrellas es incríble, y la del mar! y el sombrero rojo es una monada. estas del bosque también me gustan mucho (como ves me has dejado sorprendida) si quieres nos seguimos! un beso desde españa :)

    ReplyDelete
  15. que hermosa la primera foto!!! :)
    suerte en tus vacaciones!!

    ReplyDelete
  16. Que bellas, parecen fotos antiguas, demasiado lindo el efecto.

    Muchos saludos para ti :)

    ReplyDelete
  17. amazing look girl!!!
    visit my blog on http://laviecestchic.blogspot.com
    xoxo Marika

    ReplyDelete